perjantai 7. lokakuuta 2011

Hei! :)

Uuden blogipalvelun kunniaksi voisin kertoa muutaman faktan itsestäni, aivan kuin olisin uusi bloggaaja.

1. Olen 19-vuotias, syntynyt vuonna 1992. Minua pelottaa noin puolen vuoden päästä olevat syntymäpäiväni jolloin ikäni alkaa kakkosella!

2. Ennen vihasin syksyä, mutta jostain syystä olen tänä vuonna tykännyt siitä. Mitä "huonompi" sää, sitä innostuneempi olen.

3. Kirjoitan oikealla kädellä, mutta olen huomannut että teen todella monia juttuja myös vasemmalla. Esimerkiksi piirtäessä tai käsitöitä tehdessä moni asia hoituu paremmin vasemmalla, ja liikunnanopettaja aina valitti kun pelasin tennistä "väärällä" kädellä.

4. Minulla ei ole hajuakaan tulevaisuudesta. Minulla on töitä joulukuuhun asti, mutta... mitä sitten?

5. Olen vapaa-ajallani varsinainen no-life. Kun avaan tietokoneen, se pysyy päällä siihen saakka että menen nukkumaan. En kuitenkaan usko että olisin todellinen tietokonenörtti, sillä minulla on aina koneen kanssa sellaisia ongelmia joita en osaa ilman apua korjata...

6. Tumblr on koukuttava paikka.

7. En lukenut pienenä juurikaan lastenkirjoja. Muistan, etten edes ollut mikää lukutoukka ekaluokalla, vaikka opinkin lukemaan jo ennen koulun alkua. Innostuin lukemisesta 9-vuotiaana kun avasin ensimmäisen Potterin.

8. Sen sijaa lastenelokuvia katsoin hyvinkin ahkerasti. Ja katson edelleenkin.

9. Saatan olla joskus todella suorasanainen ja piikikäs, mutta todellisuudessa olen todella arka ja sosiaalisesti awkward.

10. Pidän blogia koska aina kun olen keksinyt jotain ajatuksiaherättävää, en osaa olla hiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...