maanantai 26. joulukuuta 2011

Lahjoja!

Vaikka muutama postaus taaksepäin valitinkin kadonneesta joulumielestä, pakkohan se on myöntää että lahjoja on ihan kiva saada. Olin tämän vuoden lahjoihin tyytyväinen, sillä en saanut oikein mitään turhaa. Äiti on vihdoin ehkä oppinut, että on parempi että ostan itse yöpuvut että saan sellaisia mitkä tulevat varmasti käyttöön.



Ostin tämän lahjan itselleni. Olen jo pitkään harmitellut että Jere-sarjakuvia myydään niin huonosti sillä ne ovat aivan loistavia! Mutta tällä viikolla huomasin Akateemisessa kirjakaupassa vinon pinon englanninkielisiä Jerejä, joten oli pakko ostaa. Lähestyvä joulu oli hyvä tekosyy ;)



tinjam- antoi minulle tälläisen. Muistan että olimme joskus joulukuussa keskustassa kun löysin tuon kirjan ja ihastuin siihen välittömästi. Tarkkana joulutonttuna tinjam- taisi huomata ihastukseni kirjaan, ja tällainen sitten löytyikin pukinkontista. Jep, mulla on joku juttu herrasmiesvaatteisiin. Yksi syy miksi tykkään Sherlock Holmeseista on ne vaatteet. Tykkään myös yhdistellä elementtejä herrasmiesmuodista omiin asuihini. Hankin muun muassa jonkin aikaa sitten miesten juhlakengät. H&M:n naistenosastolta tosin... Mutta ainakin ne näyttävät ihan juhlakengiltä.


Peili. Olen ollut huono nainen, sillä sen jälkeen kun muutin nykyiseen huoneeseeni melkein kaksi vuotta sitten, minulla ei ole ollut minkäänlaista peiliä huoneessani. Nyt kuitenkin pyysin sitä joululahjaksi ja kävin itseasissa sen itse ostamassa että varmasti tulee mieluinen. Sen raahaaminen ei ollut kovin mukavaa...


Konvehteja sain perinteisesti aivan liikaa. Nämä kuitenkin haluan mainita, sillä tutustuin näihin ensimmäistä kertaa töissä tänä syksynä, kun joku oli tuonut kahvipöytään, ja tykästyin näihin saman tien. Ehkä se, että on koko ikänsä syönyt suomalaista laatusuklaata joulusta toiseen, Nestlen suklaa tekee mukavan poikkeuksen. Voi Nestle, Nestle, sinua ei kyllä pääse pakoon missään.


Ehkä mielenkiintoisin lahja oli tämä kirjateline tädiltäni. Saa nähdä kuinka käytännölliseksi se osoittautuu. Kokeilin sitä jo tänään ja huomasin että sivunkäännökset ovat aika vaikeita tuon kanssa. Mutta teetä oli mukavampi hörppiä samalla kun kirja oli tukevasti telineessään. Olen muuten lukemassa Veljeni, Leijonamieltä. Huomatkaa myös hieno Route 66 -kirjanmerkki.


Kummeilta tuli lahjaksi tällainen kirja. Olin yllättynyt että vielä 19-vuotiaana sain kummeilta lahjan, mutta se oli positiivinen yllätys! Aihe vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, raportoin sitten kun olen kirjan saanut luettua.


Hieman musiikkia. Adeleen olen jo aika hyvin ehtinytkin tutustua, mutta halusin silti levyn ettei minun tarvitse aina avata hidasta tietokonettani hänen kuuntelemistaan varten. Tai jotta voin kuunnella häntä autoa ajaessani. Tykkäsin Nightwishin edellisestä levystä, joten minua kiinnosti myös uusikin. Jos pelkäät kauhuelokuvissa esiintyviä demonilapsia, muutama kappale ei saata olla sinun suosikkisi. Monissa kappaleissa oli käytetty lapsikuoroa, joka oli aika välillä hieman horror minunkin makuuni.


Lakanasetti. Tuli tarpeeseen, sillä minulla on noin neljät lakanat eli vaihtelu virkistää!


Nämä lapaset ovat todella lämpimän oloiset. Nyt jos vielä tulisi kovemmat pakkaset!

Kaksi lahjaa vielä odottaa saapumistaan: minun piti tilata uudet puuvärit kun ne olivat kaupasta loppuneet, ja tilasin netistä itselleni Starkid-fanipaidan jonka pitäisi saapua ensi viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...