perjantai 23. marraskuuta 2012

Nanowrimo kuvina



En ole tässä kuussa lukenut juurikaan, mutta olen kirjoittanut sitä enemmän. Olen käynyt myös luennoilla, joissa minulla on aina tapana piirrellä. Niinpä olen luennoilla tehnyt jonkinlaisia luonnoksia nanoni maailmasta. En ole kauhean hyvä piirtämään maisemia (perspektiivit, apua), mutta kun hahmojen ulkonäöt ovat jo selvillä, päätin haastaa itseeni ja koittaa vähän hahmotella minkälaisissa maisemissa hahmoni seikkailevat.

Musiikki on valittu Spotifyni nano-soittolistalta.



Merenneitosuihkulähde

Biljardihuone, vaikka biljardipöytää ei näykään.

Keskuspuistossa.

Okei, piirsin minä myös vähän lisää hahmojakin. Ne ovat nyt vähän erinnäköisiä kuin edellisessä kuvassani, sillä minun on pakko myöntää että katsoin aiemman hahmogallerian kuviin hieman mallia julkkiksista, mutta nämä on piirretty ilman malleja.

Casper

Elia, David ja Casper

Voi voi. Olisi pitänyt piirtää tytötkin. Itseasissa piirsin, mutta en pidä niitä senkään vertaa onnistuneina että voisin esitellä ne edes luonnoksina.

Ps. Sain töitä joulukuuksi! Jee!

Päivitys:
Tietenkin unohdin skannata kaiken. Löysin tämän vielä nanomuistiinpanojen seasta. Tietenkään en enää pääse käyttämään skanneria, joten otin siitä kuvan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...