perjantai 15. helmikuuta 2013

Edulliset ostokset, parhaat ostokset

Eilen oli penkkarit, joita menin katsomaan. Mieleen tuli omat penkkarit, jolloin oli -30 celsius-astetta pakkasta ja minulla oli isän 70-luvulta peräisin oleva karvahattu päässä. Nyt olin katkera, että siskoni ja kaikki muut abiturientit saivat mukavat -2 asteen sään. Onneksi oli edes räntäsade mukana.

Ennen rekkojen ajelua minulla oli luppoaikaa, jolloin päädyin ostelemaan asioita. Ale-tuotteet ovat luonnollisesti aina parhaimpia. Koska uskon, että suurin osa on kiinnostunut blogistani kirjojen takia, aloitan siitä mikä teitä ehkä kiinnostaa eniten.

Ransom Riggsin kirjoittama Neiti Peregrinen koti eriskummallisille lapsille kiinnitti huomioni kansikuvallaan jo syksyllä, mutta päätin jättää kirjan silloin väliin. Sen jälkeen olen kuullut siitä paljon hyviä juttuja, joten nyt kun löysin sen alennuksesta ja minulla oli lahjakotti Suomalaiseen, päätin vihdoin hankkia sen. Tekisi mieli lukea heti.


Löysin myös Anttilan alesta How I Met Your Motherin neljännen kauden. Olin sopivasta edellisenä päivänä katsonut kolmannen kauden loppuun. Tämä komedia on uusi tuttavuus, ja tähän mennessä olen tykännyt siitä todella paljon. Kerronta on siinä erittäin epäkomediamaista mutta se onnistuu sillä tavoin olemaan erittäin hauska.
(Tämän ostoksen tein tosin jo aiemmin tällä viikolla)


H&M:n alet ja bleiserit ovat turmioni. Mutta pitäähän se tummanvihreäkin bleiseri olla kun on jo tummanpunainen, tummansininen ja tummanharmaa. Nyt voi valita bleiserin päivän mielentilan mukaan.
Alla myös neule jonka ostin koska halusin neuleen jossa on U-kaula-aukko.


Penkkarikarkkeja. Eipähän tarvitse osaa vähään aikaan karkkia.



Illalla lähdimme vielä Merin ja Annikan kanssa jatkoille, jolloin me ystävänpäivän kunniaksi piirsimme sydämet poskeen Marina and the Diamondsin tyyliin.

Tämä soi nyt päässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...